2011. december 8., csütörtök

Szavazás vége! :)

Halihó! ^^

Vége a téli dizis szavinak. És megint sikertt értem el! Bár egy illetőnek nem tetszett ez a kinézet, de 9 embernek igen. :) Ennek örülök, hogy a többség nem sírja vissza a dizit! ^^ Sajnálom Viki... azt hiszem te voltál az, akinek a régi jobban tetszett, ugye?
Nos a pendrive szerkentyűm még mindig a drága irodalom tanárnőmnél leledzik - de állításai szerint holnap első órán kézbe kapom! Vajon mennyi igaz lesz belőle? Higyétek el: már nekem is elvonásaim vannak. :( De szurkolok, hogy visszakapjam! *.* Addig is: minden jót nektek! :)

pussyy: Meloddy

2 megjegyzés:

Angel98 írta...

HÉ! Nem azt mondtam, hogy nem tetszett, hanem hogy a régit jobban bírtam><az nem ugyanaz!XDDD

Ayasha-chan ♥ írta...

Jó értem! O.O xD Bocsi. :$ Én kérek elnézést! Akkor kijavítom. ;)