2011. december 28., szerda

XV.fejezet: Are you kidding?

Sziasztok!
 Nem tudtam figyelmen kívül hagyni, hogy újabban mennyire elhanyagoltalak titeket. Nagyon sajnálom! A sok ünnep minden időmet lenyúlja. De most itt vagyok a 15. résszel! ^^ Komikat kérek ;)


[Te viccelsz?]

A tegnap este miatt kissé fáradalmakkal küszködtem, de mégis tudtam, hogy el kell mennem suliba. Mintha beteg lennék, vagy nem is tudom... végtére is: a szerelem is egy betegség! Akkor semmi gond.
A reggel első percei az ébredéssel telődtek, de nem csak számomra - tegnap a három "grácia" kicsit becsípett (ezért is aludtak a padlón), így nekik még nagyobb nehézségekkel kellett szembe állniuk - mint pl. fejfájás, émejgés, hányinger... - míg én és Tom egész fittek voltunk. Már ha ezt a zombulást annak lehet nevezni... egyedül talán Kevin az, aki teljesen normálisan érezhette magát - bár a tegnapi csata lehet neki is okozott pár harci sebet.
Az asztalnál ülve rengeteg sok üres tekintet fogadott, amit előbb-utóbb valakinek meg kellett törnie: ez pedig Tom volt.
- Hát ti, három jó madár, merre kujtorogtatok?
Leo válaszolt:
- Eleinte mindenki máshol, aztán összefutottunk a sarki kiskocsmában... és hát... gondolhatod!
- Persze. El tudom képzelni.
- Gondolom Kevin, és ti csak ültetek és lestétek a meccset.
Találgatott Oscar, amire mi Tommal összenéztünk. Erre Tom vigyorogva adott választ a fel nem tett kérdésre:
- Ja. Jó kis menet volt.
Szemeim hirtelen kipattantak és az asztal alatt egy megindító - napkezdő rúgással ajándékoztam meg bátyám bokáját. Aztán kellemetlen érzés fogott el a tegnap estére gondolva... elpirultam és a cappucchinomra meredtem.
- Au! Te vadállat. Az ágyban nem vagy ilyen, ugye?
Tom eme felszólalására mindenki érdekesen nézett bátyámra. Én elvigyorodva fordultam felé és még egyszer megrúgtam. Kevin folytatta a társalgást:
- Én aludtam.
- Ezt sejtettük.
- Azt nem tudom Billék mit csináltak, de biztosan el voltak...
- Óh! Nem is tudod mennyire.
Továbbra is Tom tette a célzásokat számomra, de már nem erőlködtem... fejemet az asztalba csaptam és úgy maradtam egy ideig, amikor megint éreztem azt a valamit... elpirulva egyenesedtem ki újra. Justin hirtelen felállt:
- Na jó. Szerintem menjünk az órákra...
- Egyet kell, hogy értsek.
Szólt Leo, mire Kev biccentett és felállt. Hogy én se maradjak ki a dologból bekapcsolódtam:
- A nap kezdő legjobb ötlete.
Ezután mindenki pakolászni kezdett - én, kihasználva az alkalmat, hogy senki sem engem állít középpontba Tomhoz fordultam, hogy fülébe súgjam amit akarok, de persze megint megzavartak...
- Tom! Mi lesz az első órátok?
Tom felém fordult:
- Mi lesz az első óránk?
- Biosz.
- Biosz!
Megforgattam szemeimet, kaptam a cuccom és hamarosan mindenki elindult órára...
***
Az órán ülve továbbra is fülig pirulva ültem, és úgy, mint aki karót nyelt. Miért is van ez? Mi a bajom? Mi volt ez a reggeli incidens, amit csak "valami"-ként emlegetek? Hamarosan megsúgtam bátyámnak, mert már nem bírtam tovább. Hogy miért is ülök mellette? Mert erőszakos volt és megint megkapta, amit akart. Szerencsétlen Pietro meg egyedül maradt megint.
- Viszket a farkam.
- Megvakarjam?
- Inkább felejtsd el, hogy szóltam...
- Miért? Tudod, hogy jó lenne!
- Persze. De nem egy biológia órán!
- Hát: a nemi kapcsolatok szerintem elég bioszos témák. Megvakarom!
- Ne!
Elkaptam a kezét, és álrébb csúsztam a székkel. Még a végén olyat tesz, amit én bánok meg helyette! Ezt pedig nem akartam, így most jó ez a kis távolságtartás.
- Most miért mentél álrébb?
- Hogy ne történjen olyan, amit te nem bánnál meg, de én és az osztály igencsak!
- Hű. Mi lenne az?
- A totális beégés!
- Miért? Ez neked mitől ciki? Te buzi vagy.
- Inkább meleg, vagy homoszexuális. A buzi olyan megalázó!
- Az is megalázó, ha viszket a farkad, nem?
- Idióta.
Ezzel talán lezártnak tudhattam a témát, de figyelmem nem kerülte el Tom perverz tekintetét. Hát ez sosem adja fel!
Sóhajtással nyugtáztam a kicsöngetést, és már szaporán álltam is volna fel, amikor az osztályterem ajtajánál néhány ismerős alakot véltem felfedezni: az egyik Sam volt, az egyik izomagyú végzős. Van egy sejtésem mit akar itt a teremben! A barátnőjét, Bettyt várhatja. Ugyanis ez a lány a mi osztályunkba jár. Tudtam, hogy nem vagyok közkedvelt arc a szemében, ezért is igyekeztem kerülni a farkasszemet. Csakhamar elérkeztem az ajtóig, ahol már ott tornyosult Bettyt a karjai közt tartva. Bárhogyan is helyezkedtem sehogyan sem tudtam elférni mellettük, ezért igyekeztem némi bátorságot meríteni a mögöttem sétáló bátyám jelenlétéből, és hamar hangot adtam óhajomnak:
- Izé... szia Sam... kiengedsz, légyszi?
A lemondás keserű ízét tudhattam szám sarkában, mikor is Sam eképpen válaszolt:
- Miért engednélek, Kaulitz? Ki vagy te itt?
- Bizonyára nem egy izomagyú pöcs!
Csatlakozott bátyám a beszélgetésbe. Kissé összerezzentem hangja hallatán, mert tudtam, hogy Sam ideges típus... ezzel egyetembe azt is számításba vehettem, hogy nekitámad Tomnak. De nem így lett... félre állt és így Tom kiléphetett előtte. Szinte belesimultam bátyám hátába, úgy jutottam ki mögötte. Úton a T2-es terem felé kérdőre vontam:
- Ez mi volt?
- Micsoda?
- Az, hogy Sam csak így... engedett úgymondd!
- Ó! Nos: tavaly akadt egy kis összetűzésem a drága Sammel, mert a barátnője teljes szívéből azt állította, hogy én lefeküdtem vele. Ami történetesen igaz, de nem tudtam, hogy Sam csaja!
- Az igen. Micsoda szerelmi ügyek!
- Ugye? Neked ilyen eseteid még sosem voltak, nemde?
- Hát nem.
Már hogy lettek volna? - és hamarosan elérkeztünk a terembe. Egész órán azon kattogott az agyam, hogy Tom miért siet folyton a védelmemre, és "otthon" (vagyishát a koliba) miért nem tesz így? Na jó: megfeledkeztem valamiről. A koliban is megvéd! Furcsa, talán valami égi jel, hogy így, ilyen rövid idő alatt ennyit változott... de ez a változás engem továbbra sem zavar - sőtt: dicsőítem a napot, mikor eszébe ötlött, hogy kedvesebb is lehetne velem. Ja és azt is amikor a farkamat akarja vakargatni...

5 megjegyzés:

Angel98 írta...

Tök jó lett:) A Farokvakargatós rész hát..XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD, ennyit tudok rá reagálni. Olyan jókat tudsz kitalálni hallod, hogy minden részben minimum 1 röhögőgörcs garantáltXD Remélem hamar hozod a kövit:D

Winterin írta...

Ó he, ez jó voltxD Kövit!:D

Neserly Molly írta...

hehehe :D ez is tök jó volt :D szakadtam >.< Hát ez a Tom nagyon állat! Szerintem nem nagyon vennné zokon, ha kiderülni, hogy mit csinál Billecskével. >.< Nagyon várom ám a folytit! ^^

Tamcsi írta...

Elmebeteg vagy! -.-
Nem amúgy imádlak, meg a részt is! :D
De most komolyan. Néha nagyon rád jön az 5 perc. Lehet akkor írod a részeket? Elképzelhetőnek tartom ezt a tényfeltevést.
De ami most számomra egyes prioritású az, hogy közöljem veled: IMÁDOM a történeted!
Folytit hamar!
Puszcsi!

Ayasha-chan ♥ írta...

Vikinek: örülök, hogy a részeimben mindig találsz valami vicceset! ^^ jól esik az is hogy ezt mindig közzéteszed számomra ;)
Vary: KÖSZIII!!!
Molly: Hehe :) senki és semmi nem venné zokon - de sebaj ;)
Angel: elmebeteg??? xD Amúgy a válasz: valójában csak a TWC-s törit írom akkor mikor rám tör az 5 perc :)xD
SIETEK CSAJOK!!! *.*