2011. október 17., hétfő

Itt a magyarázat - miért nincs friss?

Sziasztok!
Ugyan a Meloddy világa blogomon már egyszer leírtam ezt, de ide is bemásolom a személyes vallomásomat arra, hogy miért is nincs olyan hamar rész, mint nyáron:


Sziasztok!
A probléma amivel hozzátok fordulok az az, hogy lehet olvastok egy páran, de nem nagyon megy a folytatás. Az iskola és a hétköznapok egyébb nyavajái teljesen felzabálják az összes szabad időmet! Nem is tudom mi idegesít jobban: az, hogy nem tudok blogolni, vagy az, hogy nem tudok írni (ami történetesen ugyanaz xD)... öüm! Tehát legyetek türelemmel kérlek! Ha tudok írni írok, ha tudok valamit feltenni teszek, ha tudok valami újat, akkor híradózok. De egyenlőre még le vagyok maradva... :( viszont eszem ágában sincs zárni - pedig nekem elhihetitek, hogy a legtöbb blogom zárásra kerül xDxD Tehát: igyekszem írni, csak nem mindig megy! Így ilyen alapon az ígéreteimet a blogolással kapcsolatban sem kell teljes mértékben komolyan venni... szóval még egy kis türelmet! köszi, puszi xD



Amúgy hétvégén volt az ásványbörze és nagyon jó volt. Sok új emberrel ismerkedtem össze és barátokat is találtam. De most iskolában vagyok szóval erről beszámoló majd holnap - holnapután - vagy SOHA xDxD NEM IGAZ!!!! Majd... tehát majd lesz! Addig is legyetek rosszak és tanuljatok - vagy NEM. xD


Cső, Puszi, Pá!! x.X

Tehát ennyi a vallomásom! :( Tényleg szorri... www.meloddyvilaga.blogspot.com



2 megjegyzés:

Neserly Molly írta...

jaaaahhjj :( Most szomorú vagyok :(
Nagyon remélem, hogy hamar tudol írni ^^ már nagyon várom a kövi részt!!! :DD

Ayasha-chan ♥ írta...

oksi igyekszem :D és köszi a megértést ^^