2013. március 15., péntek

Jövendölés :)

Arra jutottam, hogy még egy részt írok (valahogyan) a TWC in the Schoolhoz, aztán, mint említettem más partok felé vitorlázok: Angel lesz a társszerkesztőm célom beteljesítésére, és összekötjük az én állítólagos alapon fenomenális humorérzékemet az ő drámai költeményeivel és legyűrhetetlen perverziójával. Na jó, talán nem legyűrhetetlen! De ha ezt így összemossuk, akkor csak egy szép színt kapunk, nem? Ha igen, ha nem mi ezt most meg fogjuk próbálni! Akinek bármi problémája van ezzel az szóljon most vagy hallgasson örökre xD oh! Emellett jöttem egy vidivel :D - na szóval: a munkálatok folyamatba vannak a záró epizóddal (attól tartok ez most elég hosszú lesz xD), de kérlek tartsatok ki még egy kicsit mellettem :D A hosszú hétvégéhez meg jó szórakozást ^^ Pápi! xxx Meloddy

0 megjegyzés: