2012. október 28., vasárnap

New Face - for Autumn

Hi :D
Noha nem épp őszi hangulatot keltő ez a dizi, azért még az új évszak miatt pakoltam fel. Jó kis oldalak vannak, ahol kalsszisokkal jobb blog designok vannak, mint a bloggeren x) mondjuk ez felfogás kérdése, én is totál el vagyok velük, csak kell a változatosság ;) és ez elég jó, nem? :P Nekem legalábbis tetszik - de tessék csak szavazni ;) Eddig még nem sok szavazatom van xD

A szünet elérkeztével apuhoz megyek le, és csak pénteken jövök haza. De viszem a laptopomat, amin ugyan nincs net, de írni tökéletesen megfelelő x) majd megpróbálok valamit produkálni xD Addig legyetek jók, ha tudtok - és Happy Halloween ;) - ez alkalomból egy ilyen videóval köszönök el tőletek:

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Rohat félelmetes volt ez a vidi xD olyan rosz h vége a novellànak :(( mindegy... Még írj sokat mert kibaszott ügyes vagy :P imádlak puxYyy ;P

Ayasha-chan ♥ írta...

Hali Vanessa :D
Köszönöm szépen, örülök, hogy írtál *-* nagyon jólesnek az ilyen lelkes kommentek, de azért biztos van ettől is jobb xD és a vidi szerintem is ijesztő, ezért illik a Halloweeni alkalomhoz :P legyél jó ;) pussyy!